loondoon baby!

hejhej bloggish! förlåt att det var ett tag sen vi hängde...har varit lite upptagen. men nu har jag tid!(:
sen sist så har jag hunnit med en londonresa med la familj, en jobbhelg och läkarbesök.. london var helt underbart! jag och pappas sambo pia var och såg grease, typ den bästa jag sett! och sen shoppade vi lite, kollade på sevärdheter, käkade god mat, du vet, det vanliga. och direkt när vi kom hem väntade jobb, men det gick mycket bättre än väntat! och i söndags gick jag på jakt efter ett par varma skor och kom hem 1000 kr fattigare och ett par uggs rikare. men det var det värt! hur sköna och varma som helst. jag råkade även få med mig ett par svarta byxor, ÄNTLIGEN! så länge jag letat..och idag har jag varit hos min läkare och kollat varför jag har ont i magen.. och det var inte blindtarmen! tur... men nu ska jag lyssna på denna underbara låt och chilaxa lite(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0