måndag-fredag blev en kedja kring min fot

jag har tänk på en sak, alla har ett mål, en dröm och för att komma till det målet så finns det massa saker man måste göra. typ skolan eller massa småjobb kanske. och just nu så känns skolan jävigt lågprioriterad och jag får typ ångest av vetskapen att jag måste släpa mig dit, plugga och göra massa läxor för att sen gå hem och fortsätta plugga. jag vill bara sova, måla lite, kolla någon bra film och dricka mjölk hela dagarna. kanske fotografera lite om jag ska festa till det. inget annat. men för att komma till den punkten måste jag utbilda mig, jobba som en galning, spara massa pengar och sen kan jag göra det jag egentligen vill. men det kommer ju ta år innan jag kommer dit...men det är tydligen det som kallas livet var det någon som sa idag...
let's say lifestyle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0