jul?

hej kompis. förlåt om jag glömt dig i några dagar, har varit lite upptagen. plugg, jobb och sömn är mitt liv just nu...men nästa vecka så tror jag att alla kurser i skolan slutar, göttans! då ska jag ta det lugnt och varva ner. åka hem till bästkusten och öppna julklappar och käka god mat. sen fira nyår med mina fina vänner och åka till london. jag har en grym månad framför mig och jag älskar det. men först måste jag kämpa mig igenom den stundande veckan som innebär två uppsatser, ett prov, tre dagars jobb och sen avslutar jag den med mina finaste på SF och lussevaka! men det är bara härda ut och jag har lovat mig själv att inte shoppa ett enda plagg förens jag är färdig! vilket borde bli på torsdag eftermiddag, men jag får nog hålla mig tills nästa tisdag. jag ska klara det! nu måste jag fortsätta med min energiuppsats som jag vill strypa... vi hörs!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0